Kawan-Kawan!;-)

Hari ini aku nak bercerita tentang kawan2 yg berada disekeliling aku yg sgt rapat dengan aku.aku dah anggap diaorg ini mcm adik-beradik aku sendiri.orang yg pertama adalah:-

Syafiq bin Saad
Nama panggilan yg biasa dipanggil Blup.Dia seorg yg mempunyai tanggungjawab dan sanggup menolong kwn2 jika mempunyai masalah.orang yang ke 2&3:-
Ikram Bin Sabri & Fuadi Bin Aziz
Ikram nama panggilan yg biasa dipanggil adalah Cam seorg yg baik hati dan pandai membuat lawak.dia juga pandai memberi nasihat dan seorg pelajar yg berjaya dimaster skill.Manakala Fuadi Bin Aziz atau nma panggilannya Fuadi seorg kwn ku yg berjaya dah telah menerima segulung diploma tanpa ada kegagalan dlm matapelajaran di poli ungku omar.seorg yg ceria dan periang.sering membuat lawak diantara kawan2 dan dia juga seorg yg amat mengambil berat pasal kami.( yg berbaju unggu itu adalah cam manakala berbaju biru adalah fuadi).Sekarang org yg ke 4:-

Amirul Johari Bin Azman
 Amirul Johari Bin Azman  nama panggilan di luar adalah  Joe. Seorang yg mempunyai semangat kwn dan sentiasa tlg kwn2 ketika kwn2 berada didalam masalah/kesusahan.Seorg yg sentiasa berpakaian kemas dan tahun tentang barang2 elektronik.manakala org  5 & 6:-

Faris Bin Abu Bakar & Haziq(sory kwn,xtau nma penuh:-p)
Faris atau nma panggilan manje Google kwn baik dan jgk kwn poli ak.Seorg yg baik hati dan kadang2 belanje aku ketika aku kesempitan wang.Pakar dalam bidang komputer dan juga seorg kaki gamers!Manakala Haziq pula adalah seorg kwn yg agak gila2 la perangai dia.seorg yg sempoi dan tahu byk ttg mana2 jalan yg berada diMalaysia.tapi blog dia sempoi gla la.ayat cantik blh sentap hati.
So,ini la kawan2 yg sentiasa hangout n lepak bersama ak di ipoh.diaorg xada mati ak wei.thx sbb jga ak selama ini.korg kwn n adik-beradik plg best yg pernah ak ada!;-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

sweetylady called INTAN said...

amboi.....bkn kwn2 lain ade ramai lg ker??huhuhu...

Just Joe said...

hahaha.. thanks bro. :)

Encik Aziq said...

i love u syarh :) tpi nme pnoh aku xtau.. tu yg sdihh...

sweetylady called INTAN said...

hahahaha...kesian PANDACOMEY.. :)

Post a Comment